Uw officiële Suzuki en Toyota dealer in de regio Alkmaar, Heerhugowaard en Langedijk.
626 klanten beoordelen ons met een 9.1

Toyota introduceert de Yaris Design Sport

  • Exclusieve look voor Toyota’s succesnummer
  • Sportieve kleuraccenten voor ex- en interieur en extra uitrusting
  • Ook als Hybrid – zuinigste benzineauto in de praktijk volgens ANWB
  • Toyota Free Hybrid: hybride Toyota Yaris tijdelijk zonder meerprijs

 

 

Toyota voegt een nieuwe, extra sportieve uitvoering van de Yaris toe aan zijn modellengamma. Deze Yaris Design Sport trekt de aandacht met lichtmetalen

15-inch velgen met een nieuw design, sportief rode accenten voor ex- en interieur en een dakspoiler. Toyota levert de nieuwe Yaris Design Sport met de keuze uit twee benzinemotoren en een extra zuinige Hybrid-versie.

 

De nieuwe Toyota Yaris Design Sport is te herkennen aan de LED-dagrijverlichting en

-achterlichten, mistlampen vóór en privacy glass achter. De zogeheten ‘side sills’ aan de onderzijde van de portieren zorgen voor een extra sportieve look. De gekleurde inserts hiervan zijn naar keuze leverbaar in het zwart, rood, blauw of limegroen. Hetzelfde geldt voor de speciale striping aan de voor- en achterzijde. Een chromen uitlaatsierstuk, deels rode grille, rode pookknop en Design Sport-badge maken de sportieve look van de Yaris Design Sport compleet.

 

Tot 50 procent van de tijd volledig elektrisch
Toyota levert de Yaris Design Sport als 1.0 VVT-i (51 kW/69 pk), 1.5 VVT-i (82 kW/111 pk) of 1.5 Hybrid (74 kW/100 pk) met standaard automaat en waarmee tot 50 procent van de tijd volledig elektrisch kan worden gereden, zónder opladen*. De nieuwe Yaris Design Sport – met standaard de actieve veiligheidssystemen van Toyota Safety Sense, climate control en multimediasysteem Toyota Touch® 2 – is leverbaar voor prijzen die beginnen bij 17.990 euro.

 

Toyota Free Hybrid: hybride Toyota Yaris zonder meerprijs

Toyota biedt consumenten tijdelijk de mogelijkheid een extra zuinige hybride Toyota Yaris te rijden voor de prijs van een benzineversie. De actie maakt deel uit van de ‘We Choose Hybrid’-campagne van Toyota, waarmee het merk andermaal het vertrouwen uitspreekt in zijn hybridetechnologie. Het Toyota concern verkocht al meer dan 11 miljoen hybrideauto’s wereldwijd.

 

* Het daadwerkelijke te halen percentage is afhankelijk van de gebruiksomstandigheden, de voertuigconfiguratie, acculeeftijd en -conditie, rijstijl en de gebruiks-, omgevings- en klimaatomstandigheden.